Ga naar inhoud
p5js.nl
  • Home
  • Unit 1
    • Unit 1, LA1
      • U1 LA1 1.1. Maak een Robotkop
      • U1 LA1 1.2 Lijn functies en parameters
      • U1 LA1.3 Meerhoeken, sterren, bogen
    • Unit 1, LA 2
      • U1 LA 2.1 Meebewegen met de muis
      • U1 LA2.2 Kleur je robot met de muis en je eigen variabele
      • U1 LA 2.3 Random Ellipsen
    • Unit 1, LA3
      • U1 LA 3.1 Inleiding Kleur
      • U1, LA 3.2 Maak je lievelingskleur in de HSB kleurmodus
      • U1 LA 3.3 Kleuren paletten
      • U1 LA 3.4 Eenvoudige Functies
      • U1 LA 3.5 Een simpele tekst
      • U1 LA 3.6 Scope van Variabelen
    • U1 FP Maak een kleuren-robotkop
  • Unit 2
    • Unit 2, LA1
      • U2 LA1.1 If-Then-Else Kleur die Robot
      • U2 LA 1.2 AND, OR en NOT
      • U2 LA1 Mini-Project Stoplicht
      • U2 LA1.4 Tekenen met de muis
      • U2 LA1.5 De map() functie
    • Unit 2, LA 2
      • U2 LA2.1 Raken met Collide2D
      • U2 LA2.2 Muisclicks en vormen als knop gebruiken
      • U2 LA 2.3 Functies met return waarde
    • Unit 2, LA3
      • U2 LA3 Mini Project Light Switch Game
    • U2 Final Project Painter
  • Unit 3
    • Unit 3 LA1
      • U3 LA 1.1 While Loops
      • U3 LA 1.2 Een for-loop
      • U3 LA 1.3 For-loop in een for-loop
      • U3 Mini-Project Wallpaper design
    • Unit 3 LA2
      • U3 LA 2.1 Arrays en Loops Deel 1
      • U3 LA 2.2 Arrays en loops deel 2 – random
    • Unit 3 LA 3 Mini-Project Vision Board
      • Unit 3 LA3.1 Afbeeldingen uploaden
    • Unit 3 LA 4 Mini-Project Bewegende Tekst
      • U3 LA 4.1 Werken met fonts
      • U3 LA 4.2 Geluiden
    • Unit 3 LA 5 Mini-Project Fun Piano
    • Unit 3 Final Project Meme Generator
  • Unit 4
    • Unit 4 LA 1 Stuiteren
    • Unit 4 LA1 Mini-Project DVD-Logo
    • Unit 4 LA 2.1 & 2.2 Translations & Rotations
    • U4 LA2 MP Calypso
    • U4 LA 3.1 Sinus en cosinus
    • U4 LA 3 Mini-Project Stoomtrein
    • Unit 4 FP Brulbrief
  • Unit 5
    • U5 LA4.1 Object Oriëntatie – Theorie
    • U5 LA 1.2 Bouncing Ball als Class
    • LA 5.2 Een ballenbak als array van ballen
    • U5 La 2.1 Maak een paddle om mee te spelen
    • LA 2.2 Maak een paddle Class
    • U5 LA 2.3 Maak de delen van je robot als class
    • U5 LA 2.4 Maak nu een class voor je hele robot
    • Unit 5 Final Project Bouncing Robot
    • Stof Overzicht en oefenopdrachten object-oriëntatie
  • Blog
  • Links
    • P5 Live by Ted Davis
    • P5JS Editor
    • P5JS.org
    • Basthon
    • Video’s Coding Train
    • P5JS Reference
    • Games on Itch.io
    • Openverse Images
    • Music
    • Freesound
    • Free stock photo’s
    • Public Work
    • Free Vector Images
    • Dafont
    • PNG Wing
    • Intro to Computational Media (2022)
  • Contact
    • Beoordeel P5js.nl
    • Docenten Info
  • Toggle website zoeken
Zoek op deze site
Menu Sluiten
  • Home
  • Unit 1
    • Unit 1, LA1
      • U1 LA1 1.1. Maak een Robotkop
      • U1 LA1 1.2 Lijn functies en parameters
      • U1 LA1.3 Meerhoeken, sterren, bogen
    • Unit 1, LA 2
      • U1 LA 2.1 Meebewegen met de muis
      • U1 LA2.2 Kleur je robot met de muis en je eigen variabele
      • U1 LA 2.3 Random Ellipsen
    • Unit 1, LA3
      • U1 LA 3.1 Inleiding Kleur
      • U1, LA 3.2 Maak je lievelingskleur in de HSB kleurmodus
      • U1 LA 3.3 Kleuren paletten
      • U1 LA 3.4 Eenvoudige Functies
      • U1 LA 3.5 Een simpele tekst
      • U1 LA 3.6 Scope van Variabelen
    • U1 FP Maak een kleuren-robotkop
  • Unit 2
    • Unit 2, LA1
      • U2 LA1.1 If-Then-Else Kleur die Robot
      • U2 LA 1.2 AND, OR en NOT
      • U2 LA1 Mini-Project Stoplicht
      • U2 LA1.4 Tekenen met de muis
      • U2 LA1.5 De map() functie
    • Unit 2, LA 2
      • U2 LA2.1 Raken met Collide2D
      • U2 LA2.2 Muisclicks en vormen als knop gebruiken
      • U2 LA 2.3 Functies met return waarde
    • Unit 2, LA3
      • U2 LA3 Mini Project Light Switch Game
    • U2 Final Project Painter
  • Unit 3
    • Unit 3 LA1
      • U3 LA 1.1 While Loops
      • U3 LA 1.2 Een for-loop
      • U3 LA 1.3 For-loop in een for-loop
      • U3 Mini-Project Wallpaper design
    • Unit 3 LA2
      • U3 LA 2.1 Arrays en Loops Deel 1
      • U3 LA 2.2 Arrays en loops deel 2 – random
    • Unit 3 LA 3 Mini-Project Vision Board
      • Unit 3 LA3.1 Afbeeldingen uploaden
    • Unit 3 LA 4 Mini-Project Bewegende Tekst
      • U3 LA 4.1 Werken met fonts
      • U3 LA 4.2 Geluiden
    • Unit 3 LA 5 Mini-Project Fun Piano
    • Unit 3 Final Project Meme Generator
  • Unit 4
    • Unit 4 LA 1 Stuiteren
    • Unit 4 LA1 Mini-Project DVD-Logo
    • Unit 4 LA 2.1 & 2.2 Translations & Rotations
    • U4 LA2 MP Calypso
    • U4 LA 3.1 Sinus en cosinus
    • U4 LA 3 Mini-Project Stoomtrein
    • Unit 4 FP Brulbrief
  • Unit 5
    • U5 LA4.1 Object Oriëntatie – Theorie
    • U5 LA 1.2 Bouncing Ball als Class
    • LA 5.2 Een ballenbak als array van ballen
    • U5 La 2.1 Maak een paddle om mee te spelen
    • LA 2.2 Maak een paddle Class
    • U5 LA 2.3 Maak de delen van je robot als class
    • U5 LA 2.4 Maak nu een class voor je hele robot
    • Unit 5 Final Project Bouncing Robot
    • Stof Overzicht en oefenopdrachten object-oriëntatie
  • Blog
  • Links
    • P5 Live by Ted Davis
    • P5JS Editor
    • P5JS.org
    • Basthon
    • Video’s Coding Train
    • P5JS Reference
    • Games on Itch.io
    • Openverse Images
    • Music
    • Freesound
    • Free stock photo’s
    • Public Work
    • Free Vector Images
    • Dafont
    • PNG Wing
    • Intro to Computational Media (2022)
  • Contact
    • Beoordeel P5js.nl
    • Docenten Info

Unit 4 LA2

  1. Home>
  2. Unit 4 Wiskunde en Berekeningen>
  3. Unit 4 LA2

Deze pagina is nog leeg.

  • Toekomst van p5js.nl: ‘orphaned’ (?)
  • Unicode karakters in P5js
  • Lastige libraries op replit of p5live
  • U5 LA 2.1 Finite State Machines
  • Embedden werkt eindelijk

Dit is de vertaling-in-aanbouw van de Amerikaanse lesmethode Introduction to computational media (V2020, V2022) voor P5JS door Luisa Pereira.

Alle lesmateriaal, tenzij anders vermeld: Creative Commons-Licentie
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 4.0 Internationaal-licentie.